+48 606 888 653 biuro@fbd.pl

KOREK posadzkowa rama blacharska

Blackhawk logo
Posadzkowa-rama-blacharska-KOREK-Blackhawk

Rama posadzkowa KOREK z podnośnikiem

Profesjonalna rama blacharska KOREK do prostowania samochodów to najbardziej uniwersalne rozwiązania do naprawy aut osobowych, SUV i dostawczych.

Rama blacharska w posadzce

Rama naprawcza KOREK tworzy z podłogą jednolitą powierzchnię.

Szyny kratownicy posiadają zbrojenie i są zalane betonem. Wzdłuż szyn ramy znajdują się prowadnice do mocowania siłowników oraz uchwytów progowych. Taka konstrukcja tworzy najbardziej solidną i trwałą ramę blacharską na rynku.

Podłogowa rama blacharska

Budowa ramy naprawczej KOREK umożliwia wykorzystanie jej jako płaskie stanowisko blacharskie oraz jako stanowisko z podnośnikiem np. do prac panelowych.

Posadzkowa rama blacharska KOREK Blackhawk 

Najbardziej uniwersalna i wytrzymała rama blacharska do napraw samochodów osobowych, SUV i dostawczych. W skład ramy samochodowej KOREK wchodzi:

  1. Kratownica (szyny) wkomponowana w posadzkę, wyposażona w podnośnik nożycowy
  2. Uchwyty do mocowania pojazdu do szyn
  3. System ciągnący – siłowniki (wektorowy) lub wieża ciągnąca 10t.

Konstrukcja ramy stanowi integralną część posadzki, dzięki czemu gdy nie korzystamy z ramy KOREK to w dalszym ciągu mamy do wykorzystania w pełni stanowisko blacharskie.

Homologacje

Rama blacharska z homologacją większości marek producentów samochodowych

Dostawa, montaż oraz szkolenie z obsługi ramy podłogowej w cenie

Wymiary posadzkowej ramy blacharskiej KOREK

Dzięki modułowej budowie blacharskiej ramy samochodowej KOREK i możliwości łączenia ram ze sobą w układach równoległych, wprowadzamy czytelny układ stanowisk naprawczych na blacharni. Stanowisko może być wyposażone w podnośnik nożycowy 3,5t.

Kratownica krótka (dł. 4,8m) przeznaczona jest do prostowania samochodów osobowych, natomiast długa (6,5m) umożliwia naciąganie zarówno aut osobowych jak i dostawczych. Modułowość szyn umożliwia stworzenie np. dwóch stanowisk blacharskich wyposażonych w jeden zestaw siłowników i hydrauliki lub wieży ciągnącej.

Przykładowe wymiary ram blacharskich to:

  • Stanowisko pojedyncze krótkie: 3980 x 4822 mm
  • Stanowisko podwójne krótkie: 7118 x 4822 mm
  • Stanowisko pojedyncze długie: 3980 x 6522 mm
  • Stanowisko podwójne długie: 7118 x 6522 mm

Mocowanie pojazdu do posadzkowej ramy blacharskiej

Mocowanie samochodu do ramy blacharskiej w posadzce możliwe jest poprzez 3 rodzaje uchwytów progowych:

  • uchwyty progowe do mocowania samochodów z nadwoziem samonośnym,
  • zestaw szybkiego mocowania do lekkich napraw, dzięki czemu unikamy podnoszenia pojazdu,
  • uchwyty mocowane na profilu ramy i w miejscach mocowania zawieszenia, do samochodów z konstrukcją ramową,

Wysokie mocowanie uchwytów progowych ułatwia nam dostęp do wszystkich elementów płyty podłogowej. Do mocowania pojazdu stosuje się standardowe uchwyty progowe.

W przypadku lekkich napraw możliwość wykorzystania Uchwytów do szybkiego mocowania pojazdu – bez konieczności wykorzystania podnośnika.

W przypadku gdy nie instalujemy podnośnika nożycowego do zamocowania samochodu na uchwytach progowych wystarczy podnośnik warsztatowy „żaba”.

Prostowanie samochodu – mocowanie siłowników 10t

Rama posadzkowa KOREK jako jedyne urządzenie na rynku umożliwia bardzo precyzyjne ustawianie kierunku ciągnięcia w poziomie, ciągnięcia w pionie (w górę i w dół) oraz pchania, dzięki czemu ułatwia i przyśpiesza naprawy blacharskie.

Możemy zamocować kilka sił ciągnięcia/pchania jednocześnie. Możliwość pracy z systemem wektorowym lub z wieżą ciągnącą o sile 10t.

System ciągnący montujemy szybko i łatwo w dowolnym punkcie ramy blacharskiej poprzez zamocowanie specjalnych klinów.

System ciągnący działa na zasadzie wektora sił, dzięki czemu uzyskujemy o 50% większą siłę w górnych położeniach w porównaniu z klasycznym systemem DOZER.

Zamontowanie „push-konwektora” umożliwia uzyskanie siły pchania.

System ciągnący – siłowniki lub wieża ciągnąca 10t

Rama podłogowa KOREK może być wyposażona w:

  1. tablice z hydrauliką, umożliwiających montaż kilku sił ciągnięcia/pchania jednocześnie lub
  2. wieżę wysokiego ciągnięcia (h-2,8m) o sile 10t.

Każdy system może być mocowany na całym obwodzie płyty blacharskiej.

Tablica z akcesoriami – każda z tablic różni się wyposażeniem, do wyboru jest 5 tablic. Oprócz siłówników i łańcuchów tablice posiadają zestawy klamr umożliwiających prostowanie samochodu.

Doradzamy w zakresie doboru odpowiedniej konfiguracji siłowników/osprzętu blacharskiego.

  1. współpraca ze wszystkimi systemami do pomiarów karoserii BLACKHAWK SHARK ,
  2. możliwość wykorzystywania zainstalowanego podnośnika do napraw panelowych

Ile kosztuje posadzkowa rama blacharska KOREK

Z uwagi na bardzo dużą ilość możliwości konfiguracji posadzkowej ramy blacharskiej KOREK (wymiary stanowiska roboczego, podnośnik nożycowy, zestaw akcesorii, uchyty progowe) wyceny dokonujemy po indywidualnych konsultacjach z inwestorem.

Przykłady zrealizowany przez nas posadzkowych ram blacharskich KOREK:

Jak pracuje się na podłogowej ramie blacharskiej KOREK?

O firmie FBD

Firma F.B.D. s.j. od 2001 roku wyposaża kompleksowo serwisy blacharsko-lakiernicze oraz lakiernie przemysłowe, oferując najwyższej klasy urządzenia europejskich producentów oraz profesjonalny montaż.

Serwis

Baza Wiedzy

Nasze Realizacje

Działamy na terenie całego kraju:

biuro@fbd.pl

Oddział Warszawa

ul. L. Okulickiego 2/29

+48 733 788 708

Siedziba Chorzów

ul. 3 Maja 64/2

+48 606 888 653