KOREK posadzkowa rama blacharska
Rama posadzkowa KOREK z podnośnikiem
Profesjonalna rama blacharska KOREK do prostowania samochodów to najbardziej uniwersalne rozwiązania do naprawy aut osobowych, SUV i dostawczych.
Rama blacharska w posadzce
Rama naprawcza KOREK tworzy z podłogą jednolitą powierzchnię.
Szyny kratownicy posiadają zbrojenie i są zalane betonem. Wzdłuż szyn ramy znajdują się prowadnice do mocowania siłowników oraz uchwytów progowych. Taka konstrukcja tworzy najbardziej solidną i trwałą ramę blacharską na rynku.
Podłogowa rama blacharska
Budowa ramy blacharskiej KOREK umożliwia wykorzystanie jej jako płaskie stanowisko blacharskie oraz jako stanowisko z podnośnikiem np. do prac panelowych.
Posadzkowa rama blacharska KOREK Blackhawk
Najbardziej uniwersalna i wytrzymała rama blacharska do napraw samochodów osobowych, SUV i dostawczych. W skład ramy samochodowej KOREK wchodzi:
- Kratownica (szyny) wkomponowana w posadzkę, wyposażona w podnośnik nożycowy
- Uchwyty do mocowania pojazdu do szyn
- System ciągnący – siłowniki (wektorowy) lub wieża ciągnąca 10t.
Konstrukcja ramy stanowi integralną część posadzki, dzięki czemu gdy nie korzystamy z ramy KOREK to w dalszym ciągu mamy do wykorzystania w pełni stanowisko blacharskie.
Homologacje
Rama blacharska z homologacją większości marek producentów samochodowych
Dostawa, montaż oraz szkolenie z obsługi ramy podłogowej w cenie
Wymiary posadzkowej ramy blacharskiej KOREK
Dzięki modułowej budowie blacharskiej ramy samochodowej KOREK i możliwości łączenia ram ze sobą w układach równoległych, wprowadzamy czytelny układ stanowisk naprawczych na blacharni. Stanowisko może być wyposażone w podnośnik nożycowy 3,5t.
Kratownica krótka (dł. 4,8m) przeznaczona jest do prostowania samochodów osobowych, natomiast długa (6,5m) umożliwia naciąganie zarówno aut osobowych jak i dostawczych. Modułowość szyn umożliwia stworzenie np. dwóch stanowisk blacharskich wyposażonych w jeden zestaw siłowników i hydrauliki lub wieży ciągnącej.
Przykładowe wymiary ram blacharskich to:
- Stanowisko pojedyncze krótkie: 3980 x 4822 mm
- Stanowisko podwójne krótkie: 7118 x 4822 mm
- Stanowisko pojedyncze długie: 3980 x 6522 mm
- Stanowisko podwójne długie: 7118 x 6522 mm
Mocowanie pojazdu do posadzkowej ramy blacharskiej
Mocowanie samochodu do ramy blacharskiej w posadzce możliwe jest poprzez 3 rodzaje uchwytów progowych:
- uchwyty progowe do mocowania samochodów z nadwoziem samonośnym,
- zestaw szybkiego mocowania do lekkich napraw, dzięki czemu unikamy podnoszenia pojazdu,
- uchwyty mocowane na profilu ramy i w miejscach mocowania zawieszenia, do samochodów z konstrukcją ramową,
Wysokie mocowanie uchwytów progowych ułatwia nam dostęp do wszystkich elementów płyty podłogowej samochodu. Do mocowania pojazdu stosuje się standardowe uchwyty progowe.
W przypadku lekkich napraw możliwość wykorzystania Uchwytów do szybkiego mocowania pojazdu – bez konieczności wykorzystania podnośnika.
W przypadku gdy nie instalujemy podnośnika nożycowego do zamocowania samochodu na uchwytach progowych wystarczy podnośnik warsztatowy „żaba”.
System ciągnący – siłowniki lub wieża ciągnąca 10t
Rama podłogowa KOREK może być wyposażona w:
- Tablice z hydrauliką, umożliwiających montaż kilku sił ciągnięcia/pchania jednocześnie lub
- Wieżę wysokiego ciągnięcia (h-2,8m) o sile 10t.
Każdy system może być mocowany na całym obwodzie płyty blacharskiej.
Tablica z akcesoriami – każda z tablic różni się wyposażeniem, do wyboru jest 5 tablic. Oprócz siłówników i łańcuchów tablice posiadają zestawy klamr umożliwiających prostowanie samochodu.
Doradzamy w zakresie doboru odpowiedniej konfiguracji siłowników/osprzętu blacharskiego.
Prostowanie samochodu – mocowanie siłowników 10t
Rama posadzkowa KOREK jako jedyne urządzenie na rynku umożliwia bardzo precyzyjne ustawianie kierunku ciągnięcia w poziomie, ciągnięcia w pionie (w górę i w dół) oraz pchania, dzięki czemu ułatwia i przyśpiesza naprawy blacharskie.
Możemy zamocować kilka sił ciągnięcia/pchania jednocześnie. Możliwość pracy z systemem wektorowym lub z wieżą ciągnącą o sile 10t.
System ciągnący montujemy szybko i łatwo w dowolnym punkcie ramy blacharskiej poprzez zamocowanie specjalnych klinów do szyn.
System ciągnący działa na zasadzie wektora sił, dzięki czemu uzyskujemy o 50% większą siłę w górnych położeniach w porównaniu z klasycznym systemem DOZER.
Zamontowanie „push-konwektora” umożliwia uzyskanie siły pchania.
Rama blacharska z podnośnikiem 3,5t
Posadzkowa rama blacharska KOREK wyposażona jest w podnośnik nożycowy, który przyśpiesza montaż samochodu na uchwytach progowych.
Podnośnik nożycowy w ramie KOREK jest schowany w posadzce i umożliwia blacharzowi wykorzystanie go do różnych prac serwisowych, montażowych i innych.
W podłogowej ramie KOREK wykorzystany jest podnośnik STL3500 o wymiarach platformy 2170 x 680 x 200 mm i wysokości podnoszenia ponad posadzkę 1,35 m.
Rama blacharska i system pomiarowy
Rama podłogowa KOREK współpracuje z elektronicznym systemem do pomiaru płyty podłogowej SHARK.
Główna belka jest instalowana szybko na platformie podnośnika bez konieczności poziomowania i ustawiania. Umożliwia pomiar w czasie rzeczywistym do 12 punktów jednocześnie w trakcie naprawy na ramie blacharskiej KOREK.
Ile kosztuje posadzkowa rama blacharska KOREK
Z uwagi na bardzo dużą ilość możliwości konfiguracji posadzkowej ramy blacharskiej KOREK (wymiary stanowiska roboczego, podnośnik nożycowy, zestaw akcesorii, uchyty progowe) wyceny dokonujemy po indywidualnych konsultacjach z inwestorem.
Przykłady zrealizowany przez nas posadzkowych ram blacharskich KOREK:
Jak pracuje się na podłogowej ramie blacharskiej KOREK?
Inni klienci oglądali również:
O firmie FBD
Firma F.B.D. s.j. od 2001 roku wyposaża kompleksowo serwisy blacharsko-lakiernicze oraz lakiernie przemysłowe, oferując najwyższej klasy urządzenia europejskich producentów oraz profesjonalny montaż.
Wyposażenie Blacharni
Działamy na terenie całego kraju:
biuro@fbd.pl
Siedziba Chorzów
ul. 3 Maja 64/2
+48 606 888 653
Oddział Warszawa
+48 733 788 708