kabiny lakiernicze

Kabiny lakiernicze dla zastosowań renowacyjnych dla samochodów osobowych i dostawczych budowane są modułowo z ujednoliconych paneli tworzących następujące standardowe wymiary kabin lakierniczych (wew wymiar);

  • długość - 6,01m, 6,61m, 7,21m,
  • wysokość - 2,55m, 2,80m, 2,95m,
  • szerokość - 3,96m, 4,57m,
     

Istnieje możliwość dostosowania wymiarów kabiny lakierniczej do oczekiwań Użytkownika. Kabiny lakiernicze Industriale o standardowych wymiarach wewnętrznych;

  • długość - od 8,4m co 120 cm
  • wysokość - od 4,35m do 9,0 m
  • szerokość - od 5,00 m do 7,0 m
     

Istnieje możliwość dowolnego doboru wymiarów i parametrów kabiny lakierniczej


 

Proponowana kolorystyka: poszycie zewnętrzne kolor granatowy, czerwony lub szary wewnętrzne biały półmatowy. Powierzchnie powlekane są tworzywem poliwinylowym.

 
Bramy frontowe w zależności od wersji kabiny mogą być wyposażone w trzy lub cztery ruchome, przeszkolone skrzydła osadzone na łożyskowanych zawiasach lub bramy rolowane elektrycznie.

  

Kabiny lakiernicze są skonstruowana z paneli składających się z ram stalowych spawanych z profili zamkniętych o grubości 55 mm, wypełnionych izolacja termiczno-akustyczną (wełna mineralna),  z poszyciem z blach ocynkowanych, powlekanych tworzywem poliwinylowym w kolorach z zewnątrz oraz białym półmatowym wewnątrz.. Boczne ściany kabiny lakierniczej oraz plenum filtracyjne podzielone są na  sekcje.. Sekcje zbudowane są z oblachowanych ram stalowych wypełnionych izolacją termiczno- akustyczną, montowanych ze sobą za pomocą łączników dwuteowych, zapewniających dużą sztywność konstrukcji.

W jednej sekcji standardowo znajdują się boczne drzwi serwisowe umożliwiające komunikację np. z pomieszczeniem mieszalni lakierów lub wyjście ewakuacyjne (zgodnie z normą europejska PN-EN 13355). Drzwi posiadają zatrzaski sprężynowe będące jednocześnie bezpiecznikami nadciśnienia powietrza w pomieszczeniu lakierni. Dokładne ustalenie, w której sekcji znajdą się drzwi serwisowe możliwe jest podczas montażu.
 

Część sufitowa kabiny lakierniczej posiada gniazda do montażu filtrów sufitowych dokładnej filtracji EU5 całkowicie wolne od związków silikonu. Filtry są ułożone na pojedynczych ramach i umocowane za pomocą docisków śrubowych co zapewnia łatwość ich wymiany.

Oświetlenie kabiny dzieli się na oświetlenie sufitowe i boczne. Oświetlenie sufitowe umieszczone jest w skosach konstrukcji kabiny pomiędzy dachem, a ścianami bocznymi. Oświetlenie boczne to poziomy jeden lub dwa rzędy  ewentualnie pionowe panele świetlne umieszczone na ścianach po obydwu stronach kabiny. Każdy panel świetlny jest wyposażony w 2, 3 lub 4 sztuki świetlówki.

 

        

 

System sterujące kabiny lakierniczej jest proste w obsłudze, czytelne, wszystkie informacje przedstawione jako piktogramy, licznik godzin pracy, kluczyk wyłącznika głównego zabezpieczający przed niepożądanym załączeniem.
 

Agregaty, filtracja powietrza wylotowego: sekcja wylotowa posiada w standardzie podwójny układ fitracji, pierwszy filtr o powierzchni 1,44m2  drugi zestaw fitrów o powierzchni fitracji 4,5m2 w razie konieczności bezproblemowa instalacji fitrów węglowych.