Korek

 

Uniwersalna rama przeznaczona do naprawy wszystkich modeli samochodów osobowych, dostawczych i terenowych.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Podstawowe cechy użytkowe:

  • urządzenie tworzy wraz z podłogą równą powierzchnię
  • możliwość zamontowania podnośnika nożycowego 2,5 lub 3,5T



 

 

  • system pociągowy działa na zasadzie wektora sił, dzięki czemu uzyskujemy o 50% większą siłę w górnych położeniach w porównaniu z klasycznym systemem DOZER,
  • system pociągowy montujemy w dowolnym punkcie ramy poprzez zamocowanie dwóch klinów,
  • zamontowanie „push-konwektora” umożliwia uzyskanie siły pchania,
  • współpraca z wszystkimi uniwersalnymi systemami pomiarowymi BLACKHAWK`a P-188, SHARK
  • wysokie mocowanie uchwytów progowych ułatwia nam dostęp do wszystkich elementów płyty podłogowej,
  • mocowanie uchwytów progowych samochodów 4wd

 

KOREK w trakcie montażu, przed zalaniem betonem. 

  • możliwość wykorzystywania zainstalowanego podnośnika do napraw panelowych,
  • w przypadku gdy nie instalujemy podnośnika nożycowego do zamocowania samochodu na uchwytach progowych wystarczy podnośnik warsztatowy „żaba” wysokiego podnoszenia np. 67446,
  • nie potrzeba mocować pojazd w uchwytach progowych podczas naprawy małych uszkodzeń, można zastosować mocowanie szybkie AFM 822

Dane techniczne:
Wymiary stanowiska pojedynczego krótkiego: 3980 x 4822 mm
Wymiary stanowiska podwójnego krótkiego: 7118 x 4822 mm
Wymiary stanowiska pojedynczego długiego: 3980 x 6522 mm
Wymiary stanowiska podwójnego długiego: 7118 x 6522 mm
Siła naciągu siłownika: 10 t

Film do obejrzenia: